ERA Contour B.V.
Zilverstraat 39
2718 RP Zoetermeer
T. 079 3170 170
info@eracontour.nl
www.eracontour.nl
ERA Contour B.V.
Zilverstraat 39
2718 RP Zoetermeer
T. 079 3170 170
info@eracontour.nl
www.eracontour.nl
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6,7
Vakmanschap 7
Advies 6,7
Communicatie 6,3
Prijs/kwaliteit 6,3
20 juli 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
De 'co-creatie' verkoopslogan is maar deels uitgekomen. Veel van onze wensen konden niet worden uitgevoerd, of voor zulke bizarre prijzen dat het onbetaalbaar werd. Daardoor hebben wij noodgedwongen gekozen voor veel casco werk. Of toch voor meerwerk, terwijl je sommige zaken bij een huis van 4,5 ton als standaard zou verwachten en dus niet als meerwerk optie. Daarnaast hebben we het huis in mei 2015 gekocht en is het in juni 2017 opgeleverd. Dat is toch eigenlijk bizar.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
19 juli 2017
Nieuwbouw: Nieuwbouw overig
Veel gebreken na oplevering die Era niet of niet naar behoren oplost. Tijdens de bouw van de woning hadden we nog volop vertrouwen in Era, maar zodra de laatste factuur betaald was, werden we aan ons lot over gelaten. Era reageert in het algemeen niet meer op nog openstaande garantiemeldingen, of meldingen worden zonder pardon afgesloten.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 1
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 4
18 juli 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Er is gekozen om een schakel tussen de klant en de bouwer te zetten, namelijk Klant & Bouw. Ik heb dit ervaren als een enorme drempel en de persoon in kwestie gaf zelf aan, ivm de drukte, een doorgeefluik te zijn. Dit werkte erg vertragend en frustrerend. Nadat ik eenmaal een contactpersoon op de bouwplaats had verliep de communicatie vele malen prettiger en sneller.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
17 juli 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Uiteindelijk hebben we het proces positief ervaren, los van het grote aantal uitstelmomenten. Ik had liever in 1 keer gehoord dat het 6 maanden zou uitlopen, dan zes keer 1 maand uitstel zoals nu. Uiteindelijk zijn we wel zeer tevreden met het huis zelf
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
01 juni 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Fasering klopt niet, opleverdatum klopt niet, komt geen afspraken na, slechte communicatie omtrent het verlaten van de oplevering. Niet tijdig aangegeven dat er op zolder niet zonder lichtinval mag worden opgeleverd. Resultaat : dakraam of toch een dakkapel op het dak.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 8
Advies 9
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 7