Waal
Schiedamsedijk 24
3134 KK Vlaardingen
T. 010-2482828
info@waal.nl
www.waal.nl
Waal
Schiedamsedijk 24
3134 KK Vlaardingen
T. 010-2482828
info@waal.nl
www.waal.nl
Orde en netheid 7,8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7,4
Communicatie 7,2
Prijs/kwaliteit 7,4
29 juni 2025
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
We zijn blij met de woning, op het sanitair na.
Veel mogelijk aan keuzes in voortraject en snelle reacties van consulent Dini. Complimenten aan Thijs voor zijn communicatie en beschikbaarheid in de periode na oplevering. We zijn blij met de woning, maar Tegelidee heeft bizar slecht werk geleverd voor badkamer en toiletten. Beter hiermee te stoppen want dit zorgt voor negatievere kijk op totaal.
De bijeenkomst in bij Waal in Vlaardingen voor de oplevering gaf ons geen prettig gevoel. Enigszins onaangename presentator die ons vooral het gevoel gaf zich in te dekken tegen van alles en nog wat. Bleek niet nodig, want problemen werden grotendeels netjes opgelost.
Graag hadden wij gezien dat de warmtepomp goed ingeregeld zou zijn geweest en dat alles goed had gewerkt voor oplevering. Wij hadden wekenlang geen warm water en het is lange tijd veel te warm geweest in huis.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
29 juni 2025
Nieuwbouw: Appartement
Degelijke bouwer .
Bouwbedrijf die zijn naam waar maakt. Verbeterpunten liggen op het gebied van communicatie.
Duurt soms lang voordat een duidelijk antwoord op vragen komt.
Afspraken liggen( soms terecht) te vast. Vaak in het voordeel van Waal. Jammer.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies nvt
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
26 juni 2025
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Een mooi huis, maar teveel opleverpunten die niet altijd serieus worden opgepakt
Er zijn dingen gebeurd, die niet nodig waren. Er is slechte controle geweest tijdens de bouw. Daardoor zijn er veel te veel fouten gemaakt en is het algehele vertrouwen in de bouwer weg. Ook de opvolging van opleverpunten verloopt niet altijd goed. Toeleveranciers geven elkaar de schuld. Waal moet zorgen dat het wordt opgelost en voor de klanten gaan staan. Ik heb ooit eerder een huis laten bouwen en daar waren in het totaal 2 kleine opleverpunten en na bewoning geen enkele klacht gekregen. Nu is het niet meer bij te houden wat er allemaal mis is en wat vooral vervelend is, is dat ik de uitvoer niet meer vertrouw, gezien alle fouten en onjuistheden.
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 2
Advies 3
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 4
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 9