Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,8

Afspraken nakomen 8,9

Vakmanschap 8,9

Advies 8,7

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 8,2

26 december 2020

Anoniem, Breda

Nieuwbouw: Appartement

Communicatie, projectmanagement en kwaliteits (afwerkings) problemen

Net als andere bewoners zijn mijn ervaringen minder positief mbt communicatie en projectmanagement. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat communicatie over te veel onnodige lagen gaat en het gebrek aan de juiste kennis en/of informatie bij bepaalde afdelingen. Dit hinderde ook efficiente communicatie met betrokken onderaannemers (keuken, trap, badkamer, etc.), hetgeen tot problemen, additionele kosten en vertragingen heeft geleid tijdens en na de bouwfase. Door de iha starre houding tijdens bespreking in de voor- en bouwfase van de woning is de aannemer minder klantvriendelijk overgekomen, hetgeen in dit segment minder gebruikelijk is. Daarnaast was de keuze om met toeleverende bedrijven en materialen naar keuze te werken zeer beperkt. Verder is de afwerking van bepaalde zaken (afvlakken muren, maatvoering, schilderwerk, vloeren) ondermaats/slecht voor een woning in deze prijsklasse. Het aantal opleverpunten door basale fouten was aanzienlijk.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 4

6