Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,7

Afspraken nakomen 7,7

Vakmanschap 8,4

Advies 7,6

Communicatie 7,6

Prijs/kwaliteit 7,1

13 oktober 2021

Baggerman, Hendrik Ido Ambacht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie, klantvriendelijkheid en nazorg beneden peil

Communicatie tijdens de bouw kan beter. Kwaliteit huis prima in orde, behalve het verfwerk want dat is slecht. De zogenoemde ‘nazorg’ is drama! Alle punten die we na oplevering tegenkwamen en doorgaven aan de service afdeling werden genegeerd, op afgehandeld gezet zonder dat er uberhaupt iemand is langsgeweest om te kijken, of na meerdere keren melden weggeschoven onder het mom van hun voorwaarden. Als het bijvoorbeeld tijdens de oplevering slecht weer is en je daardoor pas de volgende dag 2 pitten/krassen aan de buitenzijde van een raam op de eerste verdieping ontdekt heb je gewoon pech en krijg je de reactie dat we dat zelf gedaan kunnen hebben. Regel is ook dat binnen 3 maanden de laatste handtekening gezet moet worden maar hebben nu 5 maanden de sleutel en nooit meer iets gehoord??

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 7

Advies 4

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 7

4