Janssen de Jong Bouw Hengelo B.V.
Alfred Marshallstraat 1
7559 SE Hengelo
T. 074 256 14 14
info.hengelo@bouw.jajo.com
www.janssendejongbouw.nl
Janssen de Jong Bouw Hengelo B.V.
Alfred Marshallstraat 1
7559 SE Hengelo
T. 074 256 14 14
info.hengelo@bouw.jajo.com
www.janssendejongbouw.nl
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
08 augustus 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Standaard sanitair is onder de maat voor deze prijsklasse. Vervangend sanitair buiten proportie duur. Schilderwerk binnen in grondverf geleverd, slordig afgewerkt. Weinig assertief in adviezen over veelvoorkomende problemen (bv slecht wifi bereik in huis, mogelijke oplossingen daarvoor) Niet goed meegedacht door kopersbegeleider over invulling van extra douche op zolder. Uiteindelijk weinig schades/opleverproblemen die ook nog eens snel opgelost werden.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 5
07 augustus 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zowel over de uitgestelde opleverdatum (dit hoorden pas ruim een week van tevoren, na hevig aandringen) als na de oplevering geeft Janssen de Jong niet thuis. Voor geen enkele reparatie wordt een afspraak gemaakt, het duurt allemaal erg lang en gaat ook vaak niet in één keer goed. Bijna twee maanden na oplevering voor heel veel reparaties nog geen hersteldatum. Dingen die hersteld zijn, vrijwel zonder uitzondering slecht gedaan.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 3
Advies 6
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 7
02 augustus 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Weinig tot geen communciatie over opleverdatum, zelf veel moeten bellen. Niet goed bereikbaar. Ook slechte communicatie vanaf moment van oplevering inzake het oplossen van gebreken. Verder zijn de medewerkers wel heel klantvriendelijk.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
28 juli 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Tijdens de het verkoopgesprek kan bijna alles. Achteraf blijkt dat de verkopersbegeleider niet precies weet hoe de bijv. de elektra gemonteerd wordt zodat er niet altijd goed advies gegeven kan worden. Maar mijn grootste ergernis is en blijft de zeer slechte bereikbaarheid van de verkopersbegeleider. Het niet terug bellen, niet reageren op mails, etc.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 5
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 5