Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 8,9

Advies 8,9

Communicatie 8,9

Prijs/kwaliteit 8,4

Reviews voor Hoedemakers bouw en ontwikkeling pagina 33

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

10 januari 2016

Anoniem

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Misschien is informatievoorziening in vooral de beginfase wat gering. Vooral voor mensen die totaal geen ervaring hebben is het misschien lastig om alles te begrijpen en in de gaten te hebben. Het is fijn dat er kijkmiddagen zijn om te zien hoe het vordert, maar dan zou het ook fijn zijn als er iemand met je mee ging om het een en ander toe te lichten. Misschien is het een idee om een checklist te maken met punten die belangrijk zijn om mee te nemen in de keuzes die je maakt?

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

1

06 januari 2016

Anoniem

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Tijdens de bouw is de koper begeleiding ver in gebreken gebleven met goede informatie over oa de meerwerkkosten en wat wel en niet in de meerwerkkosten gedaan zou worden. Hierdoor regelmatig met de directie rond de tafel gezeten om oplossingen te zoeken. Oplossing zijn eenzijdig opgelost met meerwerkkosten voor de koper.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

5

01 januari 2016

Anoniem

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

1

27 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

6,8

23 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

7,8

22 december 2015

Anoniem

Voortraject goed in communicatie. Nazorg zeer slecht: geen inzicht in welke gebreken wanneer opgelost worden/ zijn, meerdere emailadressen/ personen worden gebruikt, kleine problemen (makkelijk oplosbaar) worden snel opgelost, bij grote problemen wordt niet gereageerd of afgeschoven naar een onderaannemer (waarschijnlijk omdat Hoedemakers zelf te weinig kennis/ informatie heeft over de betreffende problemen: verwarming/ afzuiging).

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

6,8

16 december 2015

Anoniem

Wij verwachten van een kopersbegeleiding een helpende hand. Er is weinig advies gegeven en niet meegedacht wat tot onaangename verassingen heeft geleid (een raam waar we niet bij kunnen, geen leidingwerk bij het bad, geen dekvloer in de badkamer, bepaalde koperskeuzes die niet konden worden doorgevoerd waar we niet over zijn geinformeerd. Duurde vaak lang voordat er een antwoord kwam op vragen en dan was het antwoord vaak nog onduidelijk.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

4,8

15 december 2015

Anoniem

Na veel aandringen (contact kwam alleen vanaf onze zijde) werd erkend dat er een fout was gemaakt. Contactpersoon was slecht bereikbaar, kwam terugbelafspraken niet na, gaf geen volledig antwoord op vragen. Hoedenmakers nam geen verantwoordelijkheid voor de gemaakte fout. Pas na zeer lang (!!) aandringen van onze kant kwam ze ons tegemoet.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

5,2

13 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

6,5

13 december 2015

Anoniem

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

9