Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 8,9

Advies 8,9

Communicatie 8,9

Prijs/kwaliteit 8,4

Reviews voor Hoedemakers bouw en ontwikkeling pagina 30

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

04 mei 2016

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Kwaliteit woning is top!

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

7,1

01 mei 2016

Anoniem, Breda

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Tijdens de bouw zijn er veel dingen niet uitgevoerd zoals afgesproken. Leidingen op de verkeerde locatie, geen gas aansluiting in de keuken, verkeerde kleur kozijn, buitenkraan vergeten, leidingen voor vloerverwarming waar dit niet mocht ivm een open haard etc. Iedere keer wanneer we gingen kijken tijdens de bouw was er weer iets verkeerd uitgevoerd. Zelfs duidelijke tekeningen en toelichtingen hielpen niet. Toezeggingen zijn regelmatig niet nagekomen. Het heeft veel irritatie opgeleverd

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 3

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 5

2,9

30 april 2016

Anoniem

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

De communicatie tussen de verschillende afdelingen van Hoedemakers moet een stuk beter. Ook de communicatie tussen koper en aannemer kan een stuk beter. Het nakomen van gemaakte afspraken tussen aannemer en koper moet beter.
De communicatie verliep heel stroef. Dit komt voornamelijk doordat er bij Hoedemakers verschillende afdelingen zijn, en deze afdelingen communiceren moeizaam met elkaar. Dit blijkt uit verschillende voorbeelden. Ons huis is nu 9 maanden geleden opgeleverd, en nog zijn niet alle zaken afgedaan. Dit stelt ons zeer teleur en tast weleens het Woongenot aan.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 7

5,4

28 april 2016

Anoniem, 's-Hertogenbosch

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Wij hebben het keuzetraject (meer-minderwerk, ruwbouw, afbouw) als zeer onprettig ervaren. Het belangrijkste was dat afspraken (morgen bel ik u terug) niet werden nagekomen. Daarnaast vinden wij het absoluut onaanvaardbaar dat buren wel een bepaalde optie konden afnemen en wij niet. Ook later in het traject - na herhaaldelijke verzoeken van onze kant- bleef hoedemakers bij het standput dat ze dat niet ging doen voor ons. Teleurstellend.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 6

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 4

3,4

28 april 2016

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie met kantoor was soms lastig, mensen op de bouwplaats erg aardig, begripvol en klantvriendelijk!

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

7,9

27 april 2016

Anoniem, Breda

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

-

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 8

8,1

25 april 2016

Anoniem, 's-Hertogenbosch

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

De aanloop naar de bouw (met de meer/minderwerk afspraken) hadden beter gekund. Daarnaast was de communicatie in die fase wat omslachtig.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 8

Advies 7

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

7,4

25 april 2016

Anoniem, 's-Hertogenbosch

Nieuwbouw: Nieuwbouw overig

Fijne, goede, huizen gebouwd.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

1

25 april 2016

Anoniem, Breda

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Boven verwachting nette oplevering. Positief verrast door netheid van afwerking. Wel eens andere verhalen gehoord (van andere uitvoerders)

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 9

Advies 9

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 9

9

24 april 2016

Anoniem, Rosmalen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Tot oplevering goed. Daarna kwamen er nog veel gebreken aan het licht. 9 mnd later zijn sommige punten nog niet opgelost. Bij een lekkage duurde het weken voor er contact was. Op mails werd niet gereageerd, afspraken niet nagekomen. Het kostte veel energie, tijd en frustratie en wij voelden ons niet serieus genomen. Motto van Hoedemakers zou moeten zijn: een klacht van een klant is een kans om een klant tevreden te stellen. Helaas werkt het omgekeerd: Met een klacht ben je een lastige klant.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 8

5,7