05 maart 2021
Anoniem, Oss
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Tevreden of het huis maar ontevreden over de manier van klachten afhandelen
In de beginfase waren er nogal wat zaken die beter hadden gekund. Opeens moesten we binnen 4 weken bepalen hoe de keuken en badkamers eruit moesten zien. Erg strakke deadline die voor heel wat kopzorgen heeft gezorgd. De aanbieder van het sanitair van dit bouwproject die alleen een (onvolledige) website heeft is natuurlijk een lachertje. Je voelt je als koper niet echt serieus genomen omdat de behoefte om spullen te zien en voelen nu eenmaal een vereiste is.
Keukenleverancier Berkers was wel erg naar tevredenheid, dat mag ook benoemd worden.
Over het algemeen is de bouw best snel gegaan dus daar zijn we erg tevreden over. Tijdens de bouw kon alleen de zonneboiler niet geleverd worden. Hier werden we voor gecompenseerd met een normale boiler en extra zonnepaneel. Liever hadden we een zonneboiler gehad en Hendriks had hierin wat meer moeite kunnen doen in mijn ogen.
Tijdens de oplevering zag alles er goed uit op een paar (kleine) punten na. Alleen het metselwerk aan onze zijgevel was erg slecht gedaan. Hierin werd in het begin geen gehoor gegeven door Hendriks. Dit was erg jammer. Nadat ik naar Woningborg ben gestapt ging Hendriks toch overstag. Het metselwerk is nu hersteld en ziet er nu prima uit. Jammer dat dit niet in een keer zo opgelost kon worden.
Over het algemeen dus erg tevreden met het huis maar sommige zaken zouden makkelijker op te lossen moeten worden. Voor het geld wat je tegenwoordig betaald voor een woning verwacht je als koper wat meer service en kwaliteit.