18 december 2019
Anoniem, Culemborg
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Huis: positief; hele traject van de bouw: negatief.
Heijmans bouwt een degelijk huis. Dat is positief.
Maar ik heb 3 maanden na de sluitingsdatum van de opties gekocht en het gevolg was dat er voor mij dus helemaal GEEN klantbegeleiding was vanuit Heijmans, en dat er geen enkele aanpassing aan het huis meer mogelijk was. GEEN ENKELE! Dat terwijl de bouw nog niet was gestart....
Heijmans stelt zich ook zeer star op als je met het keukenbedrijf of het badkamerbedrijf wil inmeten voor de opleveringsdatum, je moet hemel en aarde bewegen om dit te regelen, erg vervelend allemaal.
Bovendien zijn de toegezegde parkeerplaatsen naast mijn huis niet aangelegd door de gemeente; heb ik de kliko opstelplaats voor mijn deur gekregen (dat wist ik niet tevoren) en als klap op de vuurpijl wil het waterschap nu een poort in het hek van mijn zijtuin en recht van overpad door mijn tuin, dit als gevolg van het feit dat Heijmans NIET van tevoren dit goed heeft vastgelegd met het waterschap. En ik word met het probleem opgezadeld.
Wat ik ook erg vervelend vind, is als ik Heijmans vraag iets voor mij te doen, na de oplevering, wat ik gewoon wil betalen (een kapotte steen vervangen ) zij mij bij de klantenservice zeggen we doen niets voor partikulieren. Ik vind dat ZEER storend. Er liep nog een metselaar rond op de bouwplaats met de goede stenen en cement, het was een kleine klus geweest, maar ze doen het gewoon niet. Totaal niet klantgericht. Huis opgeleverd, en ze hebben het geld binnen, en ze doen niets meer.
Het huis scoort een 8, het hele traject van de bouw: een 4.
Al met al een magere 6.