Heijmans Woningbouw BV Oost
Databankweg 28B
3821 AL Amersfoort
T. 033 450 24 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV Oost
Databankweg 28B
3821 AL Amersfoort
T. 033 450 24 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 3,6
Afspraken nakomen 3,9
Vakmanschap 4,4
Advies 2,8
Communicatie 2,5
Prijs/kwaliteit 4,3
24 september 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
Mooi begin jammer van het einde!!
Bouw verliep zonder problemen oplevering was ook prima de punten die wij hadden zijn netjes opgelost en tot nu toe zijn alle punten opgelost behalve 1 namelijk de vloerverwarming die heeft 3 maanden op de hoogste stand gedraaid wat een gas rekening van bijna 300 euro per maand gekost ondanks dat wij er niet woonden. Dat had te maken met een kapotte thermostaat die uiteindelijk vervangen is en daardoor ging de gas rekening ook omlaag alleen de 900 euro ben ik niet voor aansprakelijk en Heijmans geeft aan dat je toch had moeten stoken om alle vocht uit de woning te halen. Een tegemoet koning van 25 euro was het enige wat men aanbood in mijn ogen veel te laag!! Zoo zonde alles goed gedaan en dan toch een trap in je rug
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 9
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 8
13 maart 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Heijmans zou voor mij zo weer mogen bouwen, prima bouwonderneming
Heijmans komt over als een solide organisatie dat blijkt ook wel uit het feit dat ze een geweldig huis hebben neergezet! Zeer weinig opleverpunten die voor grootste deel al voor de sleuteloverdracht waren opgelost. Terugkijkend realiseren wij ons dat het ons weleens veel meer zorgen en energie had kunnen kosten als Heijmans niet zo degelijk en kordaat “gebouwd” had.
Paar punten qua feedback;
Communicatie tussen koopbegeleiding en uitvoerend team kan beter (vaker?)
Bepaalde technische bouwbesluiten zijn verre van praktisch in de praktijk (brandmelder op 4.80m)
Meer (flexibelere) kijkdagen vergroot de betrokkenheid en tijdige signalering van evt gebreken/afwijkingen
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 5
11 maart 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed te bereiken, communicatie in begin van de bouw kon beter (managen van verwachtingen)
Fijne en open mensen, die goed bereikbaar zijn. Gevoel dat er indien nodig meteen hulp geboden werd. Gevoel dat we serieus genomen werden. Informeren vooraf kon beter en bij ontstane vertraging.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 7