Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 3,6

Afspraken nakomen 3,9

Vakmanschap 4,4

Advies 2,8

Communicatie 2,5

Prijs/kwaliteit 4,3

Reviews voor Heijmans Woningbouw BV Oost pagina 37

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

24 mei 2016

Anoniem, Landsmeer

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Vooral het contact met de contactpersonen verliep zeer prettig; makkelijk bereikbaar en oplossingsgericht.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

7,1

23 mei 2016

Anoniem, Culemborg

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Tijdens de oplevering was personeel aanwezig voor snelle hulp. Na de oplevering moesten we alles zelf uitzoeken. Gebruiksaanwijzingen ontbraken en verkeerde afstelling van de verwarming was pas na drie bezoeken verholpen. Slechte communicatie tussen service personeel en installatie personeel zorgt voor verwarring en vertraging. Als een probleem is opgelost gaat men er van uit dat alle problemen zijn opgelost en is er vervolgens geen contact meer. Nazorg is er alleen als de klant hard roept.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 6

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

7

22 mei 2016

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Appartement

Wil half werk afleveren tegen ontvangst van de volle prijs. Probeert bij klachten altijd te zoeken naar redenen om iets niet te doen.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 2

Advies 1

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 1

1,9

21 mei 2016

Anoniem, Landsmeer

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Een loze leiding van zacht materiaal, niet conform NEN1010, beschadigde deur overschilderen en niets melden, weinig informatie over lang lopende meldingen. Vriendelijke bouwers, blijft lopende band werk, mooi resultaat in dat opzicht. Jammer van slordige dakpannen om raam. Deuren zouden nog even standaard afgesteld kunnen worden. Die UTP kabel tekort afgeknipt. Meeste is overigens keurig afgewerkt.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

6,3

20 mei 2016

Anoniem, Landsmeer

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Nog steeds zijn er klachten over de voor en achterdeuren. Deze zijn nog steeds niet opgelost. Ik ben ook niet tevreden over de kranen in de badkamer. Douche kraan wordt soms koud. Badkraan ook niet tevreden.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

6,9

19 mei 2016

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Appartement

We werden in elke omstandigheid goed geholpen en kregen we keurig advies over het gebruik van de woning. Daarnaast wanneer we een mankement zagen, werd hier professioneel mee omgegaan door aan te geven dat ze er gelijk iets aan gaan doen. Dit was dan ook in korte tijd opgelost. Zeer tevreden over Heijmans!

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 9

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 9

8,6

19 mei 2016

Anoniem, Zutphen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

.....

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

6,6

17 mei 2016

Anoniem, Landsmeer

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Zie hierboven

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 5

Advies 6

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 5

5,6

15 mei 2016

Anoniem, Utrecht

Nieuwbouw: Appartement

Ze doen wat er in contract staat. Mogelijkheden tot specifieke wensen kon niet. Dat was erg jammer. Verder is er soms voor de goedkope optie gegaan. Dat is jammer.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 8

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 7

7,1

08 mei 2016

Anoniem, Zutphen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

We hebben de zaken altijd goed kunnen kortsluiten. In sommige gevallen was een herinnering nodig, maar de afstemming verliep de gehele tijd prettig. Vragen en opmerkingen werden serieus genomen en alles is (wordt) opgepakt en afgehandeld.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

7