Heijmans Woningbouw BV Oost
Databankweg 28B
3821 AL Amersfoort
T. 033 450 24 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Heijmans Woningbouw BV Oost
Databankweg 28B
3821 AL Amersfoort
T. 033 450 24 00
info@heijmans.nl
www.heijmans.nl
Orde en netheid 3,6
Afspraken nakomen 3,9
Vakmanschap 4,4
Advies 2,8
Communicatie 2,5
Prijs/kwaliteit 4,3
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
17 september 2016
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Met name schilderwerk was slecht. Trap was heel slecht geschilderd in een in de woonwijzer niet beschreven kleur. Op kozijnen vind ik tot op de dag van vandaag nog steeds beschadigingen. Kozijnen waren zo slecht geschilderd dat weghalen van schilderstape (Tbv schilderen muren) ook de verf van de raamkozijnen doet loskomen. Iedere afvoer(Wastafels en wasmachine) slecht gemonteerd met lekkages tot gevolg die ik zelf moest oplossen om schade aan bijv. vloeren te voorkomen.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 6
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
17 september 2016
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
De communicatie tussen de bouwbegeleider en uitvoerder was slecht, en ook de communicatie naar ons als koper. We voelden ons niet serieus genomen en wertden van het kastje naar de muur gestuurd. Afgesproken meerwerk was verkeerd uitgevoerd en kosten werden pas na heel lang zeuren gerestitueerd.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 7
Advies 5
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 5
13 september 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Kopersbegeleiding was m.i. veel te druk om goede begeleiding te kunnen geven. Leveranciers van keuken, badkamer enz. stuk voor stuk om te janken. Communicatie was heel slecht, van onduidelijke formulieren tot leugens over opties. "Aftersales" is goed, mits je op de bouwplaats de projectleider kan aanspreken, hij is telefonisch/per mail slecht bereikbaar. Niet handig voor kopers die fulltime werken.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 4
08 september 2016
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Tijdens de bouw was contact vaak moeizaam, via kopersbegeleider duurde het lang tot er een reactie kwam, die dan soms ook nog geen antwoord op vraag had. Vanaf oplevering, en zeker ook daarna, was aannemer wel direct bereikbaar en werden alle punten direct en zonder gedoe opgepakt.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8