Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,5

Afspraken nakomen 8,4

Vakmanschap 8,8

Advies 7,8

Communicatie 7,7

Prijs/kwaliteit 7,7

02 februari 2017

Anoniem, Zwolle


Verbouw: Dak

Verbeter de communicatie. Stuur informatiemail met concrete informatie. bv: in plaats van 'ik neem binnenkort met u contact op' 'u ontvang binnen 48 uur bericht over een afspraak'.

Nazorg Hegeman ingeroepen na daklekkage. Slechte communicatie en kwamen afspraak niet na. Na afloop aangegeven dat ze misschien iets kunnen veranderen in hun communicatie en informatievoorziening. Niet voor rede vatbaar. De schuld werd of gegeven aan de onderaannemer of aan mijn onkunde: ik zou het allemaal niet begrijpen hoe dit soort dingen gaan.

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 5

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 6

2,9