Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,6

Afspraken nakomen 7,6

Vakmanschap 8,1

Advies 7,1

Communicatie 7,2

Prijs/kwaliteit 7,2

09 november 2019

Anoniem, Arnhem

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Klanttevredenheid verhogen? Blijf communiceren!

Gedurende de bouwfase weinig problemen en goed contact de assistent-uitvoerder. Maar de nazorg is minder, omdat de oplevering is geweest en niets meer te verdien valt?! In de aannemingsovereemkomst staat 'het leveren, plaatsen en gedurende drie jaar onderhouden van beukenhagen'. Wij hebben ze uiteraard wel water gegeven. Dus tegen de tijd dat deze termijn bijna verloopt contact gezocht met nazorg. In die drie jaar niet de indruk gehad dat er iets aan onderhoud is gedaan (knippen en/of bemesten). Een aantal planten is dood, sommige zijn doorgeschoten... het ziet er niet uit. Na enig aandringen is de projectleider langs gereden en heeft geconstateerd dat er één dood is. Nazorg een foto gestuurd waaruit blijkt dat het er 'wel een paar meer' zijn. Telefonisch geïnformeerd over het plantseizoen: niet vóór oktober. Medio oktober gebeld wanneer Giesbers denkt het e.e.a. te (laten) herstellen... radiostilte. Er wordt domweg niet gecommuniceerd: niet over de termijn, niet over het aantal! Werken bij Giesbers zal wel leuk zijn, alleen jammer dat je van doen hebt met klanten, da's soms wel vervelend.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 6

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 7

6