Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Dura Vermeer Bouw Zuid West BV
Rotterdam Airportplein 21
3045 AP Rotterdam
T. 010 280 85 00
dvb-zw@duravermeer.nl
www.duravermeer.nl
Orde en netheid 2,1
Afspraken nakomen 2,5
Vakmanschap 6,6
Advies 2,2
Communicatie 1,5
Prijs/kwaliteit 4
10 mei 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte en langzame communicatie of gewoon geen communicatie
Het huis moet nog gebouwd worden maar wat een slechte communicatie. Je wordt 9 van de 10 keer niet teruggebeld. Alleen het eerste gesprek was verduidelijkend en daarna ging het bergafwaarts. Als je op zoek bent naar een aannemer die reageert op je vragen of berichten raad ik aan niet voor Dura Vermeer te gaan. Jammer! Het is dat ik een ster moet geven maar eigenlijk gewoon een 0..
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
01 februari 2021
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Abominabel
Ons huis is nog niet eens opgeleverd maar als het voortraject een voorbode is van wat ons nog te wachten staat dan hou ik mijn hart vast. Nog nooit een bedrijf meegemaakt met zulke slechte service en communicatie. Meedenken met klanten staat niet in hun vocabulaire en elke vorm van communicatie is tenenkrommend. Had ik van tevoren maar onderzoek gedaan naar dit bedrijf dan had ik nooit van ze gekocht. Die halve ster die ik moet geven zijn ze absoluut niet waard.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
28 december 2020
Nieuwbouw: Appartement
Slechtste en meest klantonvriendelijk bedrijf ooit!
Afvoer onder toilet ontbrak! Uitvoerder legde de schuld bij ons neer! Wij zouden puin in de toilet hebben gegooid. Na cameracontrole bleek er helemaal geen afvoer te zitten. Vloerverwarming totaal verkeerd aangesloten. Onderaannemer was failliet! Dura Vermeer beloofde na tel. contact tekeningen op te sturen. Niet gebeurd. Veel kosten moeten maken om verwarming goed te krijgen.
Vreemde scheuren in binnenmuren.
Hellingbaan naar parkeerkelder vertoont scheuren.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
21 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer slecht
Advies mensen koop geen woning van deze aannemer. Los zijn problemen niet op!! Een woning gekocht van 522.000€ Wijst iedere klacht gewoon van de hand omdat deze niet op proces verbaal genoteerd staat. Klachten die gemeld zijn 24 uur na oplevering worden gewoon hierop afgewezen!!
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
28 oktober 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte kwaliteit
2.5 jaar na oplevering van ons nieuwe huis gaat de buitenverf al bladeren en barsten in de lak vertonen. Dit gemeld aan Dura Vermeer maar zonder de verf schade te komen beoordelen gelijk een verwijzing naar SWK garantie voorschriften. [ geen garantie meer ] Aangegeven dat dit een gevolg is van slechte verf / aanhechting maar geen reactie meer. Wat een waardeloze firma is dit.. ze schrijven zich goedkoop in voor een bouw project wat weer wordt terug verdient door gebruik te maken van goedkope bouw materialen / leveranciers. Dus let op met aankoop van nieuwe huizen gebouwd door Dura Vermeer !!!
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 3
Advies 3
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 3
18 oktober 2020
Nieuwbouw: Appartement
Verbouw: Onderhoud/service
Na oplevering van nieuwbouw appartement
Waardeloze firma, na oplevering van nieuwbouwappartement, sturen ze je van kastje naar de muur, aftersales, dat is een woord wat niet in hun in woordenboekje staat. Bij oplevering aantal punten gemeld werd direct een monteur op gezet, dus teken het formulier af en vrijwel direct daarna ging de monteur na een klein klusje weg en zei kom het snel wel even afmaken. Dus niet en dan probeer je contact te maken met DuraVermeer en zeggen ze ja maar ik heb hier een afgetekend formulier!!!.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 5
Advies 3
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
21 augustus 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vreselijk
Wat een vreselijke service. Om mij heen hoor ik ook alleen maar dezelfde verhalen. Ik heb een storing aan mijn thermostaat. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben ook geen controle over hun onderaannemer Giesbers. Met een storing duurt het een week voordat ze bij je langs komen. Vraag me af of het niet te goed gaat met deze bedrijven en dat ze misschien eens hun boel op orde moeten krijgen
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap nvt
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
19 mei 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Teleurstellend
2.5 jaar na oplevering nieuwe woning een aantal gebreken gemeld die terecht komen bij de afdeling klantenservice van Dura Vermeer. Vrij vertaald afdeling “ afweergeschut. Getrainde medewerkers om overal onderuit te komen. Blijkt ook wel uit de vele negatieve reacties. Bezint u voordat u met Dura Vermeer in zee gaat. Ze tenderen zich goedkoop in op projecten wat zich vertaald in goedkope materialen en slechte service.
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap 3
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 3
17 maart 2020
Verbouw: Onderhoud/service
Asociaal personeel
Wat een asociaal personeel lekker om 6;30 machines aangooien en 7:30 radio keihard heel fijn als je ziek in bed ligt ze hebben m’n voortuin overhoop gegooid en uitgegraven zonder wat te zeggen of te overleggen en als je ze dan aanspreekt krijg je een grote mond
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 1
17 maart 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Waardeloos
Als ik van te voren had geweten over de kwaliteit van onze nieuwbouwwoning, qua afwerking, communicatie en samenwerking met onderaannemers had ik NOOIT mijn handtekening onder koopakte gezet!
Bijna een jaar na oplevering nagenoeg NIETS opgelost!
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 3