Bot & van der Ham - ThuisinBouwen

Energieweg 17
4231 DJ Meerkerk
T. 0183-351334
www.thuisinbouwen.nl

Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9,1

Vakmanschap 9,3

Advies 8,8

Communicatie 8,7

Prijs/kwaliteit 8,7

11 december 2020

Anoniem, Nieuwegein

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Niet helemaal goed

reeds in het begin na de oplevering kregen wij te maken met tegenstrijdige advies van TIB m.b.t. mankementen die verholpen moesten worden. ook bijv. verkeerde aansluitingen voor elektra punten waardoor een halve muur uit moet en nog meer punten , en er werd elke keer gezegd dat het zo hoort en dat wij maar ermee moeten leven want zo hebben wij het gekozen en getekend. pas 3 tot 4 maanden later door tussenkomst van iemand anders bij TIB die meer verstand had en met ons meedacht zijn de punten opgelost. op 1 punt na want dat is nog steeds een hoofdpijn , het betreft de elektrische radiator in de badkamer, men is na 9 mnd nog steeds mee bezig. ik ben benieuwd wanneer deze hoofdpijn overgaat. keuken zelfde hoofdpijn pas 3 mnd na oplevering werd het eindelijk opgeleverd maar niet 100% tevreden v.w.b. de achterwand. ook veel ellende gehad met telecommunicatie aansluiting door TIB met Ziggo, we zijn hierdoor €475 kwijtgeraakt en later heeft TIB met KPN geregeld over een zeer trage aansluiting. Ik heb zelf een lijn laten aanleggen door Ziggo waarom kon dit niet gebeuren door TIB ?Ik heb zelf met Ziggo contact gehad hierover en het verhaal wat ze vertellen over de communicatie met TIB is heel slecht afgehandeld door TIB ik hoop dat TIB in de toekomst veel beter communiceert met de klanten en kopers niet van het kastje naar de muur stuurt want dat is onze ervaring met TIB na de oplevering. ook vinden wij dat de mensen in de showroom de klanten beter moeten informeren over de voor en nadelen van een product. bijv het type elekt. radiator zonder kraan, in de bijkeuken een aan/uit schakelaar laten monteren voor de lamp in de schuur , nu moet je in het donker door het hele schuur lopen om het licht aan te zetten. even meedenken met de koper en advies geven want de koper weet niet altijd alles. en zo hebben we nog veel meer punten wat voor verbetering vatbaar is. misschien kan iemand van TIB mij vertellen waarom deze woning letterlijk zo vreselijk gehorig is , daar zou ik blij mee

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 8

7