Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9,2

Afspraken nakomen 9,4

Vakmanschap 9,4

Advies 9,2

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 8,5

21 maart 2021

Anoniem, Den Hoorn

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Vloer, Keuken, Badkamer

Mooi huis, maar iets meer klantvriendelijk zou niet mis staan.

Over het algemeen zijn we blij met ons nieuwe huis en de geleverde kwaliteit. Echter de communicatie en afhandeling had beter gekund. Als koper is het niet zomaar iets een huis kopen, gevoel nu een nummer te zijn en niet een klant. Vergeleken met andere bouwers zou het klantvriendelijker kunnen. Bij problemen zou ik ABB adviseren zelf contact op te nemen met de aannemers en niet er tussen uit te stappen en de klant het zelf laten uitzoeken met de aannemers. Wij kopen bij ABB niet bij hen.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 5

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

6